lørdag 30. mai 2015

Status oppdatering uke 30

 Termin: 11 August er den magiske terminen, men jeg håper hun kommer ut litt før den tid.
 Trimester:  3. trimester er jeg i nå.
 På vei: 30 uker på vei, ENDELIG!!
 Uker igjen: Nå er det endelig bare 10 uker igjen (Max 12 uker), det er 70 dager til terminen!!
 Høygravid: Det er 30 dager igjen til jeg kan kalle meg høygravid, DET går fort det..
 Kjønn: I magen lurer det seg en liten vakker prinsesse som jeg allerede forguder <3
 Bestemt navn: Nå tror jeg vi har bestemt oss, så sant det føles rett når hun kommer ut så har vi endelig blitt enige om et navn <3 Men hun blir bare kalt lille A til familie og venner, da vi ønsker å holde navnet hemmelig litt til.
 Aktivitet: Jeg har hatt to perioder over noen dager hver gang der hun har vært litt rolig, da blir jeg veldig bekymret og redd for at noe er galt.
Men stort sett er hun veldig aktiv iløpet av dagen og det er flere ganger jeg våkner på nettene fordi hun turner rundt inni der.
Verdens beste følelse <3

 Siste innkjøp: Det siste jeg handlet var noen smokker og hennes første leker.
 Hodet ned: Når vi hadde 3D ultralyd var hodet ned, men hun turner veldig inni der så det er nok litt over alt enda.
 Hodet festet: Nei det er nok en liten stund til fortsatt tror jeg, vet ikke helt når det er vanlig at de fester hodet jeg?
♥ Melk i brystene: Haha ja, fikk helt sjokk når jeg så det.
Det kom da var jeg 25+4 på vei.
Nå lekker det daglig fra begge brystene og jeg kan ikke lenger gå uten BH, litt irriterende men jeg tenker som så at jeg sikkert burde få til ammingen greit når det lekker så pass allerede nå.
 Hva mangler av utstyr: Baby gym, uro, lekematte, bæresjal, bleier og kremer, leker, paracet stikkpiller, temometer.
 Dilla på: Det er lenge siden jeg har hatt noen diller jeg bare MÅ ha, men jeg er veldig svak for is for tiden, og vannmelon samt bær.
Den nye kesamen med pasjonsfrukt smak er også himmelsk.
 Utålmodig: Nå begynner jeg å bli utålmodig ja, det er stort sett lille A jeg tenker på iløpet av dagen, jeg er så spent på hvordan hun er, ser ut, lukter, føles og hvordan det blir å få et barn.
Fra ordinær ul 11. mars.

 Vann i kroppen: Noen dager er det mye andre dager bare litt.
 Strekkmerker:Nei ingen enda, smører godt med pattekrem så jeg håper de holder seg unna.
 Tungt: Ja nå syns jeg det begynner å bli tungt.
Hun presser godt på lunger og magesekk for tiden så jeg sliter med å få puste skikkelig hvis jeg sitter oppe, og jeg sover dårlig om nettene fordi jeg ikke finner noen god stilling og må opp å tisse ørten ganger om natten.
Hormonene er også ille for tiden noe som dessverre går ut over familien.
 Kynnere: Kynnerene er ikke like ille lenger, det virker som at jeg har klart å finne en god balanse i hverdagen med aktivitet og hvile.
 Humør: HORMONELL!!
 Plager: Tretthet, bekkenløsning, kynnere, treg mage og halsbrann er det som plager meg hver dag.
Bekkenet plager meg i større grad nå, men med å legge inn hvile iløpet av dagen går det bra.
 Vektøkning: Nå er jeg nok oppe i 9 kilo opp, ifølge min egen vekt ihvertfall.
♥ Fødselsforventninger: Jeg er veldig spent på hva jeg går til, og bekymrer meg en del for tiden for om alt vil gå bra eller ikke.
♥ Neste kontroll : 1. juni, altså til mandag.
 Hjerterytme: Den lå på 148 slag i minuttet sist jeg fant den.
Magebilde fra uke 24 og fra uke 25 :)

Uke 27.

Uke 29.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen et spor etter deg.