søndag 4. oktober 2015

Sluttet å blogge?

Hei alle sammen.
Det har kommet inn litt spørsmål om hvorfor jeg ikke lenger blogger etter at Annabell har blitt født.
Det har seg slik at jeg gikk litt i tenkeboksen etter hun kom til verden, og fant ut at jeg ikke ønsket å dele livet til min lille jente med mange mennesker jeg ikke vet hvem er, i og med at leserne mine har vært så kalte stille lesere, lesere som bare er innom å leser uten å legge igjen spor etter seg ble dette veldig utrygt for meg.
Jeg ønsker ikke utlevere henne på nettet der jeg ikke har kontroll.

Derfor ble det til at jeg sluttet bloggen når hun ble født, jeg skriver heller til henne som jeg legger med i permen hun skal få etter hvert, og på facebook for mine venner.

Det er hyggelig at det blir lagt merke til at jeg ikke blogger mer, og jeg beklager at det har blitt slik som dette.
Jeg liker å skrive og vil jo aller helst dele med hele verden hvor fantastisk det er å være mamma.
Men det er noe med å skulle blogge for alle uten å vite hvem som leser det jeg skriver.

En mulighet er jo eventuelt å sette passord på bloggen men da blir det ikke helt det samme da heller.
Her er ihvertfall min lille skatt og meg, jeg elsker hvert minutt av mamma rollen og stor koser meg.
Det er minst like fantastisk som jeg så for meg..


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen et spor etter deg.