tirsdag 10. februar 2015

Fest uten alkohol.

Hei lille søte vennen min.
Nå er det noen dager siden mamma har skrevet til deg.

På lørdag var vi å feiret bursdagen til onkel Richard, det var mamma sin første alkoholfrie fest med deg i magen.
Mamma hadde trodd at det skulle bli litt kjedelig, men det ble faktisk like koselig som når jeg en gang drakk øl.
Storesøster og storebror var hos bestemor i froland mens jeg og pappa var på fest, så de var trygge der.
Barn kan ikke være med på slike fester skjønner du, så derfor måtte vi få barnevakt til de.
Mormor, bestefar på tromøya og onkel Freddy var også på festen, sammen med noen venner av onkel Richard.

Du gir meg stadig små tegn på at du er der inne, nå er det egentlig en liten stund siden jeg kjente deg sist, og egentlig bekymrer det meg litt, men på en annen måte vet jeg at det er helt vanlig, for mamma er jo bare 14 uker gravid med deg lille.

Formen min er veldig bra for tiden, og kvalmen er heldigvis over.
Eller jeg hadde en skikkelig runde rett før og under festen på lørdag, der mamma ble skikkelig kvalm og kastet opp mens de andre koste seg med pizza, men så gikk det over etter en stund, så jeg misstenker at det kan være den sterke kaffen til bestemor i froland.
Bortsett fra den episoden har jeg vært i fin form en stund, kun denne trøttheten som plager meg litt, men den kan jeg fint leve på, trøster meg med at det er du som stjeler energien min for å vokse deg stor.

Pappa kjøpte en fin mamma kopp til meg i morsdagsgave, min aller første mamma kopp og den er veldig verdifull for meg, for den er enda et tegn på deg lille venn, du som jeg ruger på <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen et spor etter deg.