tirsdag 24. februar 2015

Jobbhelg og ubehag.

Da var jobb helgen min over for denne gang og jeg har endelig en dag helt fri.

Jeg kjenner at det er litt tyngre å jobbe for tiden og at det krever mer av meg enn det gjorde før.
Før elsket jeg jobben min og kunne nesten ikke vente med å komme meg på jobb, jo mer jo bedre, nå er jeg så mye sliten og har så lite energi at det å skulle gi av meg selv på jobb blir vanskelig.
Da er det naturlig at den store gleden også forsvinner litt, men jeg stortrives på jobb fortsatt :-)

Denne helgen har jeg slitt med en del ubehag og smerter i magen, jeg tror det er en blanding av kynnere, voksesmerter, lett forstoppelse og at det er mye som forflytter seg inni magen min for tiden.
Det er ihvertfall ikke særlig godt, og det går ut over andre planer jeg har, siden det ikke lar seg gjennomføre når det er slik som nå.
Sånn som i dag, da var planen min å trene fra morgenen av, men når jeg våknet opp med noe som kjentes ut som kraftig leverhogg på begge sider og noe som kjennes ut som skikkelig vonde mensensmerter la jeg fort den planen bort.
Kjedelig å bli stoppet av slike ting, men jeg trøster meg med at det går over når jeg sitter med lille nurk i armene mine.

På fredag var jeg 16 uker på vei, eller jeg har gått ferdig 16 uker, og er inne i min 17. uke, det er ikke så lett og forstå dette med uker og mnd syns jeg.
På fredag kjøpte jeg også en hvit stokke tripp trapp stol til babyen i magen, etter hvert skal jeg kjøpe nyfødt delen også slik at den lille kan sitte rundt bordet med oss andre, sånn som vi gleder oss til å ha babyen ute med oss <3

Magen popper frem og jeg koser meg masse med å se at den endrer seg, det er en fantastisk og spennende tid jeg har både bak og foran meg, tenk at min kropp skal forme det som en gang var et lite egg og en liten celle, til en baby, et levende barn.
Det er helt sprøtt..



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen et spor etter deg.