fredag 6. februar 2015

Uke 14 og litt tanker.


Da var vi gått inn i vår 15. uke, 14 uker er gjennomført og jeg er endelig inne i 2. trimester.
Denne uken har gått vannvittig sent, det har vært en uke preget av masse hormoner, en del mindre gode tanker og mange ting jeg har måtte jobbe litt ekstra med.

Altså, jeg har det egentlig veldig bra, mesteparten av tiden.
Men jeg merker at hormonene herjer bra for tiden og at alt som har hendt den siste tiden har satt dypere spor enn jeg hadde trodd.
Jeg kjemper noen kamper med meg selv, der jeg må ta en del valg, der hodet mitt vil en ting og argumenterer med at det er den beste løsningen, men fornuften min sier noe helt annet.
Det er nokså slitsomt å holde på slik, å kjempe med seg selv.
Men jeg har vunnet alle kampene frem til nå, og det har jeg egentlig tenkt å fortsette med.

Det har også vært en uke uten noe særlig symptomer, og det har egentlig vært godt.
Jeg har egentlig bare hatt trettheten (og hormonene) som har vært litt plagsomt, ja også har jeg svimlet litt, misstenker lavt blodtrykk igjen.

Ellers så koser jeg meg med den bitte lille magen min som vokser, og de små bevegelsene jeg av og til kan kjenne der inne, det er så koselig med slike bekreftelser..


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen et spor etter deg.