mandag 2. februar 2015

Energi og bevegelser.

Hei lille blomsten min.
I dag har mamma virkelig hatt masse energi, det er litt rart egentlig for mamma har jobbet hele helgen på kvelden og natten, og da pleier jeg gjerne å være veldig trøtt på mandagen, men ikke i dag.
Så når jeg kom hjem klokken 7.30 i dag hev jeg meg over kjøkkenet og bakte like godt 40 horn, noen fylt med kjøttdeig, noen med ost og noen uten noe i.
6 Grove brød ble det også, noen med gulrot og noen med havre.
Og når jeg var ferdig med baksten sånn i 14 tiden var det egentlig på tide å starte på middagen til pappa og Markus.

I dag hadde vi stekt torsk som pappa fisket i fjor, var kjempe godt og noe mamma har hatt lyst på lenge nå.

Etter middagen var det litt lekser på Markus før han skulle på trening, og etter vi hadde kjørt han på trening fant jeg frem dopleren for at pappa kunne prøve å høre etter deg der inne.
Og etter mye om og men fant vi den kjappe hjertelyden din, så fantastisk fin der inne.
Mamma og pappa er så glade for å vite at alt er bra med deg der inne og mamma har til å med kjent deg noen ganger.
Jeg vet at det ikke er noen beviste bevegelser fra din side, men det er fortsatt deilig å kjenne deg av og til.
Nå er det bare 5 uker til vi ses igjen, da er det ordinær ultralyd og mamma gleder seg så masse til å se hvor mye du har vokst..


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen et spor etter deg.