mandag 9. mars 2015

Det blir en hektisk uke.

God mandag alle sammen.
Ny uke, en viktig uke for oss vil jeg vel tørre å påstå.
For til Onsdag er det endelig ordinær ultralyd, etter at jeg tok feil sist jeg blogget om det og trodde at det var en uke til og ikke to som det var da.
Men nå er ventetiden snart ferdig og det må jeg si at er meget deilig.
Denne uken vil nok fly avsted, det blir godt over 40 timer på jobb, ordinær ultralyd, nattevakt møte, og mulig begynnelse på barnerommet.

For det er litt av en jobb som skal gjøres der oppe, rommet ser ikke ut og det må grunnes ihvertfall to strøk, males minst to strøk også eventuelt enda mer maling hvis kvistene ikke blir dekket.
Så der har jeg litt av en jobb foran meg.
Rommet er ikke stort heller så jeg må virkelig utnytte plassen godt, derfor blir det å få mest mulig opp i høyden på hyller slik at vi har mye gulvplass å leke på etter hvert.


Holder fortsatt på å rydde ut de siste tingene der inne, men dere får ihvertfall en liten følelse av rommet, treverk, skråtak og mange timer jobb foran meg skal bli til et koselig barnerom :)

Også lille søte Lurven da, <3

Nå skal jeg lage meg ovnsstekte poteter til frokost (bare fordi jeg har lyst på) før jeg pakker sammen dyne og tannbørste slik at jeg er klar for en lang dag på jobb..

Jeg har forresten lurt litt på å ha spørsmålsrunde hvis det er av interesse?
Isåfall er det bare å slenge inn det dere måtte lure på i kommentar feltet så skal jeg sette meg ned å svare en dag.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen et spor etter deg.