lørdag 21. mars 2015

Statusoppdatering uke 20.

 Termin: 11 August er nå endelige termin.
 Trimester:  2. Trimsemester
 På vei: Endelig 20 uker gravid :D
 Uker igjen:20 uker igjen, endelig :D
 Høygravid: Har fortsatt en stund igjen før jeg er der, men det går riktig vei.
 Kjønn: Vi venter en liten jente, og hele familien ser veldig frem til å møte henne <3
 Bestemt navn: Nei, jeg har et navn som jeg ønsker, så om ikke mannen kommer på et bedre navn blir det nok det ;)
 Aktivitet: Nå kjenner jeg masse bevegelser hver dag, de blir sterkere hele tiden og flytter seg mer rundt.
Helt tydelig at den lille blir sterkere for hver dag.
Kaffe og kaker reagerer den lille spesielt på, da blir det skikkelig liv inni der.
 Siste innkjøp: Klær, og enda mer klær hehe.
 Hodet ned: Nei hodet er nok over alt akkurat nå.
 Hodet festet: Nei det er alt for lenge til enda.
♥ Melk i brystene: Nei ikke enda.
 Hva mangler av utstyr:Det meste, har brystpumpe, vognpose, ammepute, lekegrind, vugge, tripp trapp stol og litt klær til nå, kjøper vognen helgen etter påske, gleder meg :D
 Dilla på: Ingen nye diller de siste ukene, spiser som normalt.
 Utålmodig: Av og til blir jeg utålmodig, men som regel går det bra.
 Vann i kroppen: Litt.
 Strekkmerker:Nei ingen enda, smører godt med pattekrem så jeg håper de holder seg unna.
 Tungt: Blir tyngre kjenner jeg, ikke nødvendigvis pga magen men kroppen føles seigere ut.
 Kynnere: Har hatt noen fra og til.
 Humør: Er nok litt hormonell for tiden, og det skal ikke så mye til før jeg blir lei meg.
 Plager: Tretthet, og i dag kom bekkenløsningen, det er VONDT altså...
 Vektøkning: Nå er jeg oppe på 2,7 kilo i vektøkning siden starten.
♥ Fødselsforventninger: Jeg prøver å ikke tenke for mye på fødselen, den blir det den blir uansett.
♥ Neste kontroll : Tirsdag etter påske, husker ikke datoen akkurat nå, men mulig det blir en legetime før den tid ang bekkenet.
 Hjerterytme: Den lå på 152 slag i minuttet sist jeg fant den.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen et spor etter deg.