mandag 16. mars 2015

Statusoppdatering uke 19.

 Termin: 11 August er nå endelige termin.
 Trimester:  2. Trimsemester
 På vei: 19 uker og 2 dager gravid.
 Uker igjen:21 uker igjen.
 Høygravid: Har fortsatt en stund igjen før jeg er der.
 Kjønn: Vi vet kjønnet nå, men ønsker å holde det hemmelig frem til ungene får vite det, vi føler at de fortjener å vite det før alle andre, men iløpet av uken som kommer vil nok nyheten komme ut :)
 Bestemt navn: Nei vi er ganske uenige der, men jeg har et jentenavn som står på kanskje siden for min kjære og som er avgjort for min del ;)
 Aktivitet: Nå kjenner jeg masse bevegelser hver dag, de blir sterkere hele tiden og flytter seg mer rundt.
Helt tydelig at den lille blir sterkere for hver dag.
Kaffe og kaker reagerer den lille spesielt på, da blir det skikkelig liv inni der.
 Siste innkjøp: Klær <3
 Hodet ned: Nei hodet er nok over alt akkurat nå.
 Hodet festet: Nei det er alt for lenge til enda.
♥ Melk i brystene: Nei ikke enda.
 Hva mangler av utstyr:Det meste, har brystpumpe, vognpose, ammepute, lekegrind, vugge, tripp trapp stol og litt klær til nå.
 Dilla på: Ingen nye diller de siste ukene, spiser som normalt.
 Utålmodig: Av og til blir jeg utålmodig, men som regel går det bra.
 Vann i kroppen: Litt.
 Strekkmerker:Nei ingen enda, smører godt med pattekrem så jeg håper de holder seg unna.
 Tungt: Nei det kan jeg ikke si.
 Kynnere: Har hatt noen fra og til.
 Humør: Er nok litt hormonell for tiden ;)
 Plager: Tretthet og forstoppelse.
 Vektøkning: Nå er jeg oppe på 2,5 kilo i vektøkning siden starten.
♥ Fødselsforventninger: Jeg prøver å ikke tenke for mye på fødselen, den blir det den blir uansett.
♥ Neste kontroll : 18 mars er det legetime. 
 Hjerterytme: Den lå på 152 slag i minuttet sist jeg fant den.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen et spor etter deg.