mandag 30. mars 2015

Statusoppdatering uke 21.

 Termin: 11 August er nå endelige termin.
 Trimester:  2. Trimsemester.
 På vei: 21 uker og 2 dager.
 Uker igjen: 19 uker og 5 dager.
 Høygravid: Har fortsatt en stund igjen før jeg er der, men det går frem over.
 Kjønn: I magen lurer det seg en liten prinsesse <3
 Bestemt navn: Nei, min kjære kommer nok ikke til å si seg enig før jenta er ute :P Kun på trass..
 Aktivitet: Det er spark og bevegelser hver dag, i går var hun veldig aktiv store deler av dagen mens dagen før var hun mer rolig.
Hun reagerer fortsatt mye på kaffe, og på at jeg stresser har jeg lagt merke til.

 Siste innkjøp: Bilstol.
 Hodet ned: Nei hodet er nok over alt akkurat nå.
 Hodet festet: Nei det er alt for lenge til enda.
♥ Melk i brystene: Nei ikke enda.
 Hva mangler av utstyr: Av store ting er det vogn og stellebord, ja også next to bed senga :)
 Dilla på: Ingen nye diller de siste ukene, spiser som normalt egentlig, men frukt er fortsatt veldig godt.
 Utålmodig: Av og til blir jeg utålmodig, men som regel går det bra.
 Vann i kroppen: Litt.
 Strekkmerker:Nei ingen enda, smører godt med pattekrem så jeg håper de holder seg unna.
 Tungt: Nei ikke pga babyen, men er tungt pga formen.
 Kynnere: Har hatt noen fra og til, spesielt på morgenen og natten kjenner jeg de.
 Humør: Er nok litt hormonell for tiden ;)
 Plager: Tretthet, bekkenløsning som virkelig ikke er godt og halsbrann.
bekkenet plager meg i større grad nå, men med å legge inn hvile iløpet av dagen går det bra.
 Vektøkning: Nå er jeg oppe på 3 kilo i vektøkning siden starten.
♥ Fødselsforventninger: Jeg prøver å ikke tenke for mye på fødselen, den blir det den blir uansett.
♥ Neste kontroll : Etter påske.
 Hjerterytme: Den lå på 152 slag i minuttet sist jeg fant den.



1 kommentar:

  1. spennende å lese!!! Må nok begynne å oppdatere selv også ;)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen et spor etter deg.