tirsdag 3. mars 2015

Første skikkelige spart.

I dag, eller for 5 minutter siden for å være mer presis, gav du meg de første sterke sparkene.
Frem til nå har det bare vært bevegelser, men nå kom det to kraftige spark som ikke kunne missforståes rett over trusekanten, og det kjentes så utrolig rart ut.
Det var litt som at en stor boble sprakk, litt som at noen stakk en finger ut av magen min, veldig overraskende, litt ubehagelig og veldig godt å kjenne deg.

Jeg er så spent på hvordan du er og jeg gleder meg så utrolig masse til ultralyden neste onsdag.
Det er egentlig ikke så mye mer å si akkurat nå, jeg ligger rett ut med influensa så jeg orker ikke skrive for mye heller, men jeg måtte bare dele dette :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen et spor etter deg.