onsdag 7. januar 2015

Første jordmortime.

I går hadde jeg første jordmor time, og det hele var så utrolig koselig.
Det var noe helt annet å være hos jordmor, kontra lege, og stemningen var løs og behagelig.
Det ble snakket litt om pappa og alt som har hendt rundt dødsfallet der, følelser og sinne.
Også ble et så klart snakket masse om lille blomst <3
Jeg hadde med meg urinprøve slik man skal på alle kontroller, og denne viste litt forhøyning i proteiner, men det er også vanlig i graviditeter.
Utenom det så prøvde hun å kjenne etter livmoren min, men det er fortsatt litt tidlig å finne den.
Jeg er 10+ 1 dag på vei i dag ifølge jordmoren.

Jeg fikk også med meg en hel blekke av papirer og blader som jeg og min kjære kan lese igjennom, så vi har lesestoff for en stund nå.
Ny time blir i Februar.

Jeg kjenner at det begynner å gå litt mer opp for meg nå, kvalmen har jo vært her en god stund allerede, og oppkasten er her nesten daglig.
Men tross oppkast er jeg veldig heldig og det vet jeg, for jeg kaster stort sett bare opp en gang om dagen, og det er jeg veldig glad for, men kvalmen er der derimot hele dagen omtrent, noe som ikke er like behagelig.
Men jeg hadde gjort det igjen, uten problem.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen et spor etter deg.