torsdag 8. januar 2015

Kjære lille venn.

Kjære lille mageboer <3
Du har vært høyt ønsket lenge før du ble til, ja til og med lenge før mamma og pappa bestemte seg for at det var på tide med små<3
Mamma kjenner allerede mange sterke følelser for deg, og du er ikke mer enn 10 uker og 2 dager gammelt, et lite frø som ikke lenger går under navnet embryo, men foster.
Tenk det lillevenn, du har blitt et foster <3

Men kjære lille venn, selv om du er høyt ønsket du er så er det en ting mamma sliter med.
Kjære lille venn, mamma klarer ikke å bli vant til kvalmen og oppkasten, jeg prøver så godt jeg kan å ikke klage, for jeg tenker at med kvalmen forteller du meg at du er der inne å koser deg <3

Lille venn, mamma gleder seg så mye til så masse, akkurat nå er det mest å bli kvitt kvalmen, og å kunne starte å virkelig kjenne deg er inne.
Jeg gleder meg til vi kan "snakke" sammen, føle hverandre og lære hverandre å kjenne.
Jeg gleder meg også så klart masse til du kommer ut, men det er så lenge til enda og det er så mye vi skal oppleve sammen innen den tid <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen et spor etter deg.