torsdag 29. januar 2015

Vi drar til Alcudia.

Herregud vi er gale.
Syns jeg da vel og merke.
For i mai skal jeg, T og lille (store tenker jeg) mage på tur til Mallorca en uke.
Jeg syns det er helt på tryne egentlig, for vi har mer enn nok å bruke pengene på i tiden som kommer, ihvertfall med tanke på at T holder på å pusse opp kjelleren også :P
Det startet han forresten med når vi fant ut om lille blomsten hehe, det er da det passer best å ta på seg et av de største prosjektene i huset liksom..

Nei da, turen var egentlig billig, og med tanke på at dette blir vår aller siste tur der det bare er oss å tenke på, ingen å bekymre seg for hjemme, og der vi kan være bare kjærester (med en stor mage imellom) så er det nok verdt det.
De av dere som kanskje leste at vi ikke bekymrer oss for han sine barn her hjemme når vi er på tur, så stemmer det, for vi vet at de er trygt plassert hos sin mamma, mens vårt barn vil være trygt plassert hos bestemødre eller tanter og det er litt annerledes tror jeg.

Vi hadde egentlig lagt fra oss tanken på tur, men når jeg da plutselig kom over en tur for to til 8000 inkl alt av forsikringer, og flyturen bare er 3 timer så kunne jeg ikke la være å slå til.
Jeg tror vi kommer til å ha mye mer igjen for turen i etter tid.

Jeg vil være 26/27 uker på vei, og det burde gå bra så langt jeg er i fin form, vi har pratet om at vi kanskje må avbestille hvis noe endrer seg, og da er det også greit.
For den lille blomsten kommer først av alt, er det ikke trygt å dra, ja da blir vi hjemme om vi så hadde mistet alt av penger.

Nå var vi jo på ultralyd på mandag og fikk vite at det så ut som en helt perfekt liten baby inni der, og vi skal på ordinær ul i mars, og da håper jeg også vi får samme beskjeden.

Uansett, jeg skal drømme meg bort litt i turen jeg.
Og hvis noen har vært i Mallorca, spesielt i Alcudia så må dere gjerne legge igjen en kommentar med tips og råd..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen et spor etter deg.