torsdag 19. mars 2015

Dagens innkjøp, barnas hus outlet.

I dag har jeg vært på Barnas hus sin outlet butikk i Kristiansand.
Der tok jeg vel bare "litt" av med innkjøp på klesfronten til lille prinsessa.
For ja, vi venter en liten prinsesse, som allerede nå har masse klær hihi.

Jeg kjøpte dette i str 50.
En joggedress, med bukse og hettegenser.
En body (mamma kjøpte).
4 Strømpebukser.
1 Lilla kjole (mamma kjøpte)


Nydelige lille kjolen <3


Denne er i str 56, og er en fin strikket liten kjole <3


Dette er også i str 56.
En joggebukse.
En tynn bukse.
En nattpysj.


Str 64, to nattpysjer.
Alle 3 nattpysjene fikk jeg for 90 kroner.


Ull body i str 64.


Body i str 64.


Body i str 64.


Body i str 68 og 70(?)

Jeg fikk også en bukse til lille store bror og en bukse til store søster.
Alt dette fikk jeg for 789 kroner, og jeg sparte over 1100 kroner.

Det var så utrolig gøy å kunne handle masse fine klær til 40-70% rabatt, jeg måtte virkelig holde meg selv i tøylene for å ikke kjøpe enda mer.
Men det blir nok helt sikkert en tur tilbake etter hvert ;)

Jeg kjøper også i større størrelser, rett og slett for å kunne ha muligheten til å kjøpe mer tøy :-P
Også er det greit å tenke langt frem (eller noe slikt sier jeg for å lure mannen)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen et spor etter deg.