onsdag 20. mai 2015

3D ultralyd hos Påultra.

Den 11. Mai var jeg på 3D ultralyd i Kristiansand, jeg valgte å bruke klinikken @påultra og er så utrolig fornøyd.


Her gjemte hun seg bak begge hendene, så nydelig <3

Påultra drives av en fantastisk jordmor som jeg følte meg trygg på i det øyeblikket jeg møtte henne.
Hun forklarte hva hun så og hva hun gjorde under hele undersøkelsen og forsikret meg for hvert steg at alt var bra med den lille.
Hun inkluderte også min mor på en veldig fin måte, noe som gjorde opplevelsen enda bedre.
Lille A lå litt dumt til og jordmoren syns det var synd at jeg ikke fikk så klare bilder som hun hadde ønsket, hun brukte god tid og mange triks for å prøve å snu lille A, men hun var rett og slett for glad i hånden sin.
Men jeg er super fornøyd med bildene jeg fikk og kunne ikke bedt om en bedre undersøkelse.


Hun gikk igjennom hele A på 2D ultralyd og tok alle målene, også byttet hun over til 3D for å nyte synet av jenta vår inni mellom undersøkelsen <3

Hun brukte en time på hele undersøkelsen, og jeg fikk med meg en CD med 48 bilder hjem, disse står jeg så klart fritt til å gjøre hva jeg måtte ønske med.
Hun fikk også målt vekt på den lille ut i fra mål hun tok under undersøkelsen og det viste at lille A veide ca 1040 gr i uke 27+2, noe som var helt perfekt.
Hele undersøkelsen kostet 1000 kroner, og jeg hadde gladelig gjort det igjen hvis jeg hadde hatt ubegrenset med penger :p

Jeg vil virkelig anbefale alle som er gravide og har råd til det, til å ta en 3D ultralyd, det knyttet meg så mye nærmere A når jeg kunne se noen av trekkene hennes, og det gikk virkelig opp for meg at jeg bærer på et lite barn.






Innlegget er IKKE sponset hvis noen skulle lure på det.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen et spor etter deg.