onsdag 22. juli 2015

Fortsatt gravid.

Jeg er fortsatt gravid, faktisk er jeg meget gravid for tiden og ser veldig frem til å endelig starte på fødselen slik at jeg kan møte deg <3
Helt siden Fredag har jeg gått med vonde kynnere og sterkere tak som kommer inni mellom, det kan gå timer uten noe for så å komme flere ganger i halvtimen.
Mange ganger har jeg tenkt at NÅ må det jo være tid for fødsel, for dette gjør vondt, men den gang ei.

Nå har jeg blitt så vant til at smerten er der at jeg sikkert kommer til å føde på gulvet til slutt, for jeg orker ikke inn og ut av sykehuset i det uendelige så jeg biter det i meg å håper at ikke for mange forstår at det gjør vondt.
Smart er det nok ikke men jeg orker ikke nederlaget med at det ikke går noen vei.

Så gravid er jeg fortsatt, dagene går med på å puste, pese, ligge i sengen, på sofaen, se tv og spise mat.
Vasking og husarbeid er det minimalt med og denne redebyggingen klør i fingrene mine men kroppen stopper opp.
Så da ligger jeg da, og lader opp batteriene.
Denne uken er jeg alene med barna fra morgen til ettermiddag siden mannen jobber, stakkar små sier jeg for det er nok ikke den mest spennende ferien de har hatt tror jeg.
I går kom mamma innom og ble sittende noen timer, da hadde i hvert fall de små noen å leke litt med.
Og i dag dristet jeg meg til en liten tur på senteret, og angret egentlig i det vi satt oss i bilen.
Men tur ble det og ungene fikk både klær og leker så de var fornøyde.

Mannen stresser med å få ferdig kjelleren før lille A blir født, jeg stresser med å få ferdig alt før hun kommer og på toppen av det hele har jeg bestemt meg for å innføre forever living produkter (aloe vera) i hjemmet, så i morgen eller over i morgen må jeg til byen å hente ikke mindre enn 42 kilo pakke :P
For når man får barn blir man plutselig litt mer bevist på hva man skal bruke av produkter på både seg selv og disse små, så ut med hundre og ørten forskjellige såper og kremer som ikke er bra for oss (vist nok) og inn med aloe vera såper, geleer, shoter, kremer, tannkremer og sminke.
Skal det først gjøres så skal det gjøres skikkelig og jeg skal ikke ha dårlig samvittighet for at jeg forurenser kroppen til min lille datter i hvert fall :)
(Får et godt lager nå så hvis noen er intr i å teste ut produkter er det bare å sende meg en mail eller for de som kjenner meg å ta kontakt.)

Jeg har vært på foto shoot også siden sist, det ble fantastisk fine bilder om jeg får si det selv.
Jeg har spredd noen ut i dette innlegget så dere har nok forstått tegningen allerede.
Nå skal jeg opp å gå litt igjen, håper litt på å kunne gjøre disse kynnerene/mase riene om til rier snart så da prøver vi bevegelse og stimuli :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen et spor etter deg.