tirsdag 23. juni 2015

En oppdatering fra meg.

Hei alle sammen, eller de av dere som fortsatt gidder å klikke dere inn på bloggen for å se etter livstegn.
Det har vært stille lenge fra meg nå, og det beklager jeg på en måte, for jeg vet hvor kjedelig det er å klikke seg inn på blogger der det aldri er noe nytt å lese..
Grunnen er så enkel som at jeg rett og slett ikke har hatt så mye å dele, humøret har vært ganske så dårlig den siste tiden, kroppen verker, jeg er sliten av å gå hjemme alene store deler av uken og jeg føler meg til tider ganske ensom oppi hele opplevelsen.
Da er det heller ikke så mye positivt å komme med her inne.

Lille Lurven passer godt på magen min <3

Men for å oppdatere dere litt da, lille A har det veldig bra i magen min enda.
Jeg har rukket å bli over 33 uker på vei, faktisk hele 33 uker og 3 dager er jeg på vei nå og det nærmer seg fødsel.
Det er 9 dager igjen til jeg er høygravid, helt merkelig å tenke på for jeg føler ikke det er så alt for lenge siden jeg satt å jublet over at det var 100 dager igjen.

Jeg er fortsatt sykemeldt fra jobben og det skal jeg være helt frem til permisjon den 21 juli.
Jeg skulle så gjerne ønske jeg kunne jobbet men kroppen min sier veldig tydelig i fra at det ikke er snakk om.
Jeg får ganske vonde kynnere hvis jeg stresser eller anstrenger meg mer enn jeg tåler, og da snakker vi type støvsuge huset, stor handle, vaske gulv og slike enkle ting, og det sliter litt kjenner jeg.
For det å gå hjemme, ligge på sofaen, små rydde for så å ende på sofaen igjen er ikke noe gøy, når jeg aller helst i det minste vil holde huset strøkent når jeg går hjemme.
Men jeg trøster meg med at dette er for en liten periode, så får jeg kroppen min tilbake igjen etter hvert og kan starte å jobbe igjen neste år håper jeg.

Jeg har fått vognpynten i orden.

Ellers så er det sommerferie for barna nå, mannen har tatt ut to uker han også så nå har vi 14 dager ferie sammen alle mann.
Dagene er egentlig allerede fylt opp, med både sverigetur, overnatting, familie besøk og telttur på mann og barn.
Jeg fikk beskjed av jordmor i dag om å roe ned å ikke planlegge noe hver dag (så klart) så jeg må nok prioritere bort noen av tingene.
Men harry tur til sverige og tur til dyreparken skal jeg pine meg igjennom uansett..

Lille A ligger slik hun skal, med hodet ned og fua opp :P
Jeg håper hun blir liggende slik helt til slutten nå.
Jeg har fått vasket alt av babytøy til ho lille nå, og malt vuggen vi hadde hvit, så jeg får puslet litt inni mellom slagene.



Og så stor har jeg blitt nå :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen et spor etter deg.