lørdag 23. mai 2015

3 år hr forandret alt.

I dag har jeg vært sammen med min kjære, fantastiske samboer i 3 år.
Det er helt ubeskrivelig å tenke tilbake på hvor jeg var for 3 år siden og hvor jeg har kommet nå, for min reise har vært lang og utviklingen min har vært kjempe bratt..

Et halvt år før jeg traff min kjære var jeg en helt annen enn den jeg er nå, jeg bodde med en mann som jeg var veldig glad i men som ikke var så veldig bra for meg.
Jeg hadde mange år med kraftig depresjon og selvskading bak meg og jeg slet med ganske kraftig angst.
Jeg hadde begynt å se lyset og forstå at jeg hadde en fremtid også uten denne mannen jeg bodde med, men viste ikke helt hvordan jeg skulle hoppe i det.

------------------------------------
Så tok jeg steget og forlot han jeg var sammen med, flyttet hjem til mamma og vips var drømmemannen min der.
Han hørte på meg og respekterte meg.
Men han stilte også krav til meg.

2 mnd etter jeg møtte min kjære flyttet jeg for meg selv for aller første gang, situasjonen gjorde at jeg måtte ta buss flere ganger i uken, dette var da min aller største frykt!
6 mnd etter vi møttes startet jeg i praksis i en butikk, to dager i uken men det var nok for meg og min angst som jeg fortsatt slet med.
16 mnd etter vi møttes startet jeg å jobbe på boligen jeg nå jobber i, gjennom nav, der jobbet jeg også to dager i uken.
Og for snart et år siden fikk jeg et vikariat på samme plass.

Jeg har 13. juni hatt lappen i 1 år, dette tok meg så mye som 8 år å få til fra jeg startet kjøringen til jeg hadde lappen.
Det tok meg 2 år fra jeg møtte min kjære til jeg hadde lappen i hånden.
Jeg har minimale problemer med angsten og kjenner den kun i situasjoner der jeg er veldig presset.
Og på toppen av dette har jeg fått verdens beste familie.
----------------

Min kjære samboer har lært meg å stole på meg selv, han har vist meg respekt og tillit og ikke minst har han vist meg at jeg kan!
Han støtter meg der jeg trenger det og slipper taket der han vet at jeg klarer meg, ofte uten at jeg vet det selv.
Han er min beste venn og den personen jeg stoler mest på i hele verden.
Jeg elsker han så utrolig høyt, den mannen har hjulpet meg til å oppnå alle mine store drømmer, og de eneste drømmene jeg nå har for fremtiden inneholder han og familien vår.

Min kjære er alt jeg kunne ønsket meg hos han jeg skal dele livet med.
Og jeg er så takknemlig for at det er nettopp han jeg skal dele hver dag, resten av livet mitt med.
At det er nettopp han som skal bli far til mitt barn, og at det er nettopp han og han sine barn som skal være min familie.

Kjærligheten jeg har for denne mannen kan ikke beskrives med ord <3


 Jeg gleder meg så til å oppleve deg som far til vårt barn, se det holde datteren vår for aller første gang, se deg og ungene sammen med henne og til å dele hver eneste dag med den flotte familien vår.
Jeg elsker deg kjæresten min, sterkere enn i går og mindre enn i morgen <3
Du er min beste venn, min klippe, min støtte og min mentor, du er alt jeg trenger for å ha det bra <3

 Gratulerer med dagen kjære, neste år skal vi feire skikkelig igjen, men frem til da får du feire med rødvinen vår for oss begge to <3






2 kommentarer:

  1. Det er SÅ godt å se hvordan du ha vokst og kommet deg i forhold til når jeg ble kjent med deg! Du stråler og kommer til å bli en fantastisk mamma :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det har skjedd store forandringer fra jeg ble kjent med deg, heldigvis :P
      Tusen takk for fine ord vennen, du vil bli en fantastisk mamma selv <3

      Slett

Takk for at du legger igjen et spor etter deg.