tirsdag 19. mai 2015

Kroppen min før og etter.

Jeg kikket igjennom noen gamle bilder her i sta og tenkte at jeg nesten burde vise noen.
Kroppen har forandret seg litt på disse 2,5 åra ser jeg.
November 2012.
Her var jeg på mitt tynneste, jeg hadde gått ned 25 kilo til sammen på rundt et år og var endelig fornøyd med meg selv.

Dette var sommeren i fjor, altså 2014.
Her skulle jeg ned 3 kilo husker jeg for å passe kjolen skikkelig før sommerfesten hjemme hos oss.
Det er jo en kjent sak at når man går inn i et nytt forhold kommer det gjerne noen kosekilo på også, noe det gjorde med meg.

Dette var tatt rett før jeg startet "gå ned 3 kilo" prosjektet mitt.
Når jeg ser kroppen nå tenker jeg at jeg virkelig håper at jeg kan se sånn ut igjen etter fødselen og da skal jeg være veldig fornøyd, men jeg husker at jeg ikke var så happy når jeg sto der med den kroppen.
15 uker og 4 dager på vei.
Husker at jeg var SÅ stolt over magen, og følte meg så gravid hehe.
Ser jo nå at jeg egentlig bare ser lubben ut.

Juli 2014 VS Mai 2015 :P





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen et spor etter deg.