tirsdag 12. mai 2015

Til deg lille venn.

Hei lille snupp.
Mamma tenkte at det var på tide med noen små ord til deg igjen nå, det er lenge siden jeg har skrevet noe direkte til deg.
Akkurat nå sitter mamma nede i stuen, storebror og storesøster har nettopp lagt seg, eller de ligger å prater stille med hverandre hører jeg, men det får de lov til.
Halsbrannen er på plass slik den pleier å være på denne tiden, og du spreller veldig inni magehuset ditt.

12 uker gammel <3

Mamma har nettopp ligget oppe med store søskena dine i over 45 minutter, og jeg glemte faktisk av tiden.
Vi har ligget å koset masse med deg, og prøvd å lytte etter deg på magen, men i dag ville du ikke gi noe særlig spark fra deg til de.
Jeg tror du bare lå å nøt kosen du fikk jeg, for du liker når vi stryker på deg har jeg merket.
Hver gang jeg slutter å stryke på magen gir du fra deg noen sterke spark, akkurat som at du kjefter litt på meg fordi jeg slutter.
Men det er bra, for mamma er også litt slik hvis noen slutter å stryke på meg, det er jo så godt med kos.

I går var mamma og mormor på ultralyd for å ta en titt på deg, det kostet skjorta og enda mer enn det, men jeg hadde gladelig gjort det en, to eller ti ganger til.
Det var så magisk å titte på deg, spionere litt på hvordan du har det og hvordan du oppfører deg inni magehuset.
Du har helt klart forstått at munnen skal brukes til å sutte med, for både leppen og hånden din ble flittig sugd på under ultralyden.
Du var også litt sjenert så det ut som, eller lite fotogen er vel mer riktig å si.
Mamma sine bollekinn ser det ut som at du arver, jeg håper bare at du setter større pris på de enn det jeg har gjort.
Også var du så klart verdens søteste baby, mormor ble helt forelsket, og mamma ble enda mer forelsket enn hun trodde var mulig.

Mamma kan ikke vente med å møte deg, jeg gleder meg sånn til å se deg for første gang, til å holde deg, lukte på deg, stryke på deg og studere deg.
Jeg gleder meg til å være alt for deg, til å dele mat med deg og til å gi deg all omsorg og kjærlighet jeg har i meg.
Jeg gleder meg til å dele deg med andre (litt ihvertfall), jeg gleder meg til å vise deg frem, til å skryte av deg.
Jeg gleder meg aller mest til et helt liv med deg, til å se hva du blir og hvem du blir.
Du min lille fantastiske datter <3






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen et spor etter deg.