onsdag 20. mai 2015

Pappa sitt siste hvilested.

Da var urnen til pappa satt ned og korset har kommet opp.
Han kommer nok til å ha dette hvite korset en stund før vi finner riktig gravsten til han, dette er en prosess båre jeg og min lillebror må bli enige om også skal utgiften også deles på oss to så da må jeg vente til han har råd til det dessverre..

Men plassen pappa fikk var helt perfekt.
Han ligger nå å hviler med utsikt over inngangen til kirken, det vil si at han vil få med seg både meg som brud når den tid kommer og sitt første barnebarn som både dåpsbarn og konfirmant når den tid kommer.
Den tanken liker jeg godt kjenner jeg.

Jeg hadde ikke trodd at jeg skulle reagere så voldsomt på nedsettingen, men tårene rant og savnet hugg ekstra tak, nå skal jeg gjøre alt jeg kan for at pappa sin siste hage skal bli så fin som mulig <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen et spor etter deg.