mandag 11. mai 2015

Har vært på 3D ultralyd.

Hils på den vakreste jenta som finnes <3

Jeg har en helt perfekt liten jente i magen min, alle mål var slik de skulle og hun veier nå 1040 gram, jeg er 27 uker og 2 dager på vei <3

Det ser ut som at hun har arvet mamma sine bollekinn, og ikke minst stahet.

Lille prinsesse er veldig glad i hendene sine, noe som gjorde det litt vanskelig å få gode bilder.
Her var hun lei på slutten og tok like godt å gjemte seg litt.

Jeg angrer ikke på at jeg bestemte meg for å ta 3D ultralyd, det er så verdt pengene og jeg gleder meg bare enda mer til å kunne holde lille jenta mi utenfor magen.
Jeg er helt betatt over at jeg og min kjære sammen har klart å skape noe så flott, hun er rett og slett til å spise opp og jeg er helt forelsket i den lille jenta <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen et spor etter deg.