mandag 18. mai 2015

Ensom men aldri alene.

Når du blir gravid, vil du ikke være ensom på mange mnd.
Du vil alltid ha med deg en liten venn, en som lytter til deg, gir deg små tegn på at alt vil bli bra og en som er der hele tiden.
Til og med på natten når alle sover har du noen å kommunisere med, noen å dele frykt og glede med.
Jeg elsker følelsen av at jeg og lille A er sammen hele tiden, følelsen av å aldri være alene uansett hvor slitsomt det til tider også kan bli.

Men selv om jeg aldri er alene føler jeg meg til tider ufattelig ensom.
Jeg føler meg veldig alene til tross for den lille i magen.
Alene med frykt, tanker, glede og håp.
Jeg føler meg til tider så alene, frem til du sparker og snur deg inni magen min igjen, da tenker jeg at jeg ikke trenger noen andre enn deg, din pappa og dine søsken, så lenge jeg har dere trenger jeg ingen andre <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen et spor etter deg.