lørdag 2. mai 2015

Status oppdatering uke 25.

 Termin: 11 August er nå endelige termin.
 Trimester:  2. Trimsemester.
 På vei: 26 uker på vei.
 Uker igjen: 14 uker igjen, nå går det unna her. 
 Høygravid: Har fortsatt en stund igjen før jeg er der, men det går veldig fort nå og jeg merker godt på magen at den vokser mye for hver uken nå.
 Kjønn: I magen lurer det seg en liten prinsesse <3
 Bestemt navn: Nei, jeg veksler veldig for tiden, håper kanskje vi kommer opp med en liste nå som vi er på ferie bare meg og mannen, den 11. mai skal jeg på 3D ultralyd også så da blir det kanskje litt lettere å tenke på navn.
 Aktivitet: Det er masse bevegelser, og magen hopper både den ene og den andre veien stadig vekk.
Hun er veldig glad i å ligge langt nede i bekkenet mitt, noe som er litt ubehagelig da både bukser og truser strammer godt.
Hun gir fra seg mange spark når jeg legger meg ned for å koble av litt iløpet av dagen, men jeg kjenner henne også når jeg er aktiv.



 Siste innkjøp: Fortsatt det samme som sist (utrolig at jeg ikke har handlet noe nytt på en uke hehe)
 Hodet ned: Nei hodet er nok over alt akkurat nå.
 Hodet festet: Nei det er nok en liten stund til fortsatt.
♥ Melk i brystene: Haha ja, fikk helt sjokk når jeg så det.
Det kom på onsdag, da var jeg 25+4 på vei.
Nå lekker det daglig fra det ene brystet så der må jeg bruke amme innlegg, det andre brystet kommer det ikke så mye fra enda..
 Hva mangler av utstyr: Nå har vi alle de store tingene i hus, er egentlig bare små ting som gulpekluter, litt klær, bleier og sikkert en del ting jeg har glemt som mangler.
Ja også mangler vi lekematte, uro, bæresjal, vippestol ++.
 Dilla på: Fortsatt ingen diller faktisk, Men jeg  har ofte lyst på jordbær milkshake for tiden hehe.
 Utålmodig: Av og til blir jeg utålmodig, men som regel går det bra, men jeg merker at jeg gleder meg veldig mye til å møte henne nå <3

 Vann i kroppen: Litt.
 Strekkmerker:Nei ingen enda, smører godt med pattekrem så jeg håper de holder seg unna.
 Tungt: Nei ikke pga babyen, men er tungt pga formen med bekkenplager og mye kynnere til tider.
 Kynnere: Ja mye kynnere for tiden, kynnere og bekkenløsning gjør at jeg nå er sykemeldt en periode :(
 Humør: Er nok litt hormonell for tiden ja, merker det mer og mer hehe.
 Plager: Tretthet, bekkenløsning, kynnere og halsbrann er vel det som er verst.
bekkenet plager meg i større grad nå, men med å legge inn hvile iløpet av dagen går det bra.
 Vektøkning:Har ikke veid meg siden sist så vet ikke hva jeg ligger på nå, men ihvertfall 5-6 kg opp.
♥ Fødselsforventninger: Jeg gleder meg veldig til hele opplevelsen, men er også veldig nervøs nå for om det vil gå bra eller ikke, kjenner at det er veldig skummelt men også fint å tenke på fødselen <3
♥ Neste kontroll : 3D ultralyd den 11. mai <3
 Hjerterytme: Den lå på 149 slag i minuttet sist jeg fant den.
Magebilde fra uke 24 og fra uke 25 :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen et spor etter deg.