fredag 10. april 2015

Barnerommet i utvikling og babycall.




Baby, baby, baby og baby, er det mulig å bli litt sliten av sitt eget hode? :P
Det er gleder, håp, bekymringer og sommerfugler hele dagen, hvis hun er rolig så blir jeg nervøs for det og må kjenne litt ekstra godt etter, hvis hun er veldig aktiv så blir det litt forstyrrende på jobb feks siden jeg da bare går å nyter disse bevegelsene.
Om nettene drømmer jeg de rareste drømmer, alt fra fødsel, amming, sykdom, ja til og med skolestart har jeg vært innom.

Nå er endelig rommet ferdig malt, eller jeg mangler en liten flate ved vinduet som må pusses en del før jeg kan male, så det er planen min i dag, slik at jeg kan vaske rommet i morgen kveld og bruke søndagen på å rigge til der inne.
Sånn som jeg gleder meg til å gjøre klart rommet.
Ja hvis noen av dere som er innom har noen tips til gode nettbutikker som selger pynt til barnerommet så må dere gjerne si i fra, vet om noen av butikkene men det er helt sikkert en haug jeg ikke vet om som jeg kanskje burde tittet litt på ;)


Slik så det ut for noen uker siden.

Slik så det ut før jeg tok siste strøket..
Jeg fikk også baby callen i hus her om dagen, vi gikk for Philips Avent sin og har allerede testet den ut litt og er så fornøyd.
Den har alt fra nattasanger, nattlys, mattimer slik at du kan få beskjed når babyen bør få mat, hvis man feks har et barn som skal ha mat hver 3. time.
Den kan også stilles inn til å gi beskjed hvis temperaturen der barnet er blir høyere eller lavere enn ønskelig, og den kan settes på strøm sparer slik at den ikke bruker strøm om den ikke er i bruk.
Ja også kan man snakke til barnet igjennom den også, noe jeg ser for meg kan være greit med tanke på at vi må gå en etasje før vi er hos barnet, og hvis barnet da kanskje roer seg litt med å bli pratet til så kan vi muligens unngå at storesøster våkner hver gang, hehe.

                           

I morgen er vi klare for sverigetur, da er det barnevognen som står høyest på listen samt litt mat :)
Men nå skal jeg opp å male litt, så vi blogges.
Forresten, 23 uker i morgen :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen et spor etter deg.