mandag 27. april 2015

Var på photo shoot i går.

I går hadde vi leid inn en hobbyfotograf som kunne ta noen fine familie bilder av oss.
Barna var hos sin mor så vi hentet de for noen timer slik at de også kunne være med.
Ingen av oss, bortsett fra jentungen er særlig fotogene så jeg var meget nervøs før fotograferingen.
Ikke føler jeg meg vel selv foran kamera, og mannen og guttungen er heller ikke noe glad i å bli tatt bilde av, det blåste en del og sola stakk i øynene, så jeg så for meg en del klaging og dårlig stemning.

Men fotografen var kjempe flink og barna var så motiverte til å få noen fine bilder å ha på rommene sine, de satt pent og ventet, kikket både i sola og bort fra sola, tårene rant fra vinden og det blåste kaldt, men de smilte like godt selv om.

Det ble en kjempe fin dag og noen veldig bra bilder, de jeg har sett til nå ihvertfall.
Jeg tenkte å dele noen med dere <3
25+1 på vei med prinsessa i magen <3
Dette skal uten tvil forstørres og pryde veggen her hjemme, litt egotripp må man kunne ha.
Hele min fantastiske familie sammen <3
Fineste barna i verden, sammen med lille jenta i magen så klart ;)

Jeg er veldig fornøyd med fotografen, og har allerede planer om å leie henne for en graviditets shoot på slutten av graviditeten og nyfødt shoot når jenta kommer <3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen et spor etter deg.