lørdag 18. april 2015

Statusoppdatering uke 24.

Nå er det lenge siden siste oppdatering, og jeg har allerede kommet til uke 24.

 Termin: 11 August er nå endelige termin.
 Trimester:  2. Trimsemester.
 På vei: 24 uker på vei.
 Uker igjen: 16 uker igjen, det går fort!
 Høygravid: Har fortsatt en stund igjen før jeg er der, men det går frem over nå.
 Kjønn: I magen lurer det seg en liten prinsesse <3
 Bestemt navn: Nei, men det navnet jeg trodde at jeg var sikker på er jeg plutselig litt usikker på :P Så jeg er litt glad for at mannen ikke har bestemt seg helt enda :P
 Aktivitet: Det er mye bevegelser hver dag og jeg ser tydelig magen hopper når jeg legger meg for å slappe av, kjempe gøy og veldig spesiell følelse.
Til tider er det så fantastisk at jeg ikke kan holde meg fra å le høyt :P
Hun reagerer fortsatt mye på kaffe, og på at jeg stresser har jeg lagt merke til.


 Siste innkjøp: Barnevognen <3
 Hodet ned: Nei hodet er nok over alt akkurat nå.
 Hodet festet: Nei det er nok for lenge til enda.
♥ Melk i brystene: Nei ikke enda.
 Hva mangler av utstyr: Nå har vi alle de store tingene i hus, er egentlig bare små ting som gulpekluter, litt klær, bleier og sikkert en del ting jeg har glemt som mangler.
 Dilla på: Ingen nye diller de siste ukene, spiser som normalt egentlig, men frukt er fortsatt veldig godt, samt kaker.
 Utålmodig: Av og til blir jeg utålmodig, men som regel går det bra, men jeg merker at jeg gleder meg veldig mye til å møte henne nå <3

 Vann i kroppen: Litt.
 Strekkmerker:Nei ingen enda, smører godt med pattekrem så jeg håper de holder seg unna.
 Tungt: Nei ikke pga babyen, men er tungt pga formen med bekkenplager og mye kynnere til tider.
 Kynnere: Jeg har hatt en del den siste uken, spesielt hvis jeg stresser og kaver veldig.
 Humør: Er nok litt hormonell for tiden ;)
 Plager: Tretthet, bekkenløsning som virkelig ikke er godt og halsbrann.
bekkenet plager meg i større grad nå, men med å legge inn hvile iløpet av dagen går det bra.
 Vektøkning: Nå er jeg oppe på 4,5 kilo i vektøkning siden starten.
♥ Fødselsforventninger: Jeg gleder meg veldig til hele opplevelsen, men er også veldig nervøs nå for om det vil gå bra eller ikke, kjenner at det er veldig skummelt men også fint å tenke på fødselen <3
♥ Neste kontroll : 28. April hos jordmor også 3D ultralyd den 11. mai <3
 Hjerterytme: Den lå på 152 slag i minuttet sist jeg fant den.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen et spor etter deg.