torsdag 23. april 2015

Sykemelding og kynnere.

Hei igjen alle sammen.
Dagene flyt avsted og jeg føler at jeg bare får gjort halvparten av det jeg vil gjøre.

I går var jeg hos legen, der var det ikke noe spørsmål om jeg skulle sykemeldes en gang, pga de sterke kynnerene jeg har hatt den siste tiden og bekkenplagene var det rett på 100% sykemelding frem til neste legetime med beskjed om å lytte til kroppen og slappe av så mye som mulig for å se om det hjelper på kynnerene.

Kynnere er jo en naturlig del av svangerskapet, alle har det men ikke alle merker det, det er livmoren som trekker seg sammen slik som under en rie, for å forberede seg til fødsel.
Men kynnere skal ikke være vondt, og mine har gått over til å være skikkelige ubehagelige og til tider vonde, og de reagerer virkelig ikke bra på stress.
Denne uken har de kommet selv når jeg ikke har anstrengt meg noe særlig, og det liker jeg dårlig.
Så nå frem over skal jeg lytte til kroppen og roe enda mer ned (eller være lat som enkelte kaller det).

I går fikk jeg 3D sommerfuglene jeg har bestilt fra ebay, de var jo så nydelige at de måtte rett opp på veggen til lille med en gang, og en ny bestilling på flere ble lagt inn.


Jeg har også fått kjøpt inn litt nytt til lille jenta i magen.

Buksa og luene er fra Barnas hus, og klutene samt stretchlakenet er fra Kid, Kid har 30% på alt av barneutstyr akkurat nå, så det lønner seg å handle inn feks kluter, sengetøy, laken, bamse ol nå.

I dag skal jeg lage kjøttsuppe med løksaus, mannen sin favoritt middag, så kraften står til kok nå og skal stå i mange timer å godgjøre seg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen et spor etter deg.