mandag 6. april 2015

Påskeferien og annen oppdatering.

God mandag alle sammen.
Jeg håper påsken har vært fin hos dere alle sammen, her har den ihvertfall gått alt for fort.

På onsdag pakket vi sammen alt vi trengte å tok turen opp på hytta, en god gammeldags hytte uten hverken vann eller strøm, midt i blinken for oss alle egentlig (selv om jeg må innrømme at jeg savner innlagt vann!), der ble jeg værende en natt før jeg måtte dra hjem pga jobb, mens mann og barn ble værende til lørdag.

Da kjørte jeg opp å hentet de før jeg selv dro på jobb igjen på kvelden.
Med andre ord har jeg jobbet en del i påsken, men slikt blir det penger av så det er helt i orden.

På torsdag tok vi skoa fatt å skulle opp i skogen bak hytta, det var mer eller mindre rett opp hele veien og jeg med mitt bekken burde jo egentlig ha tenkt meg litt om.

Klatremusa :D


<3

Men jeg gav på å det er jo så deilig også, selv om jeg vet at det betyr smerter når turen var over.
Og smertene kom, natt til fredag sov jeg mindre enn noen gang da jeg bare vrei meg i smerter.
Forbaska bekken sier jeg bare, det tåler så lite for tiden.

Den siste uken har jeg egentlig sovet dårlig, finner ingen god stilling, og når jeg først får lagt meg til kan jeg ligge slik en halv times tid før det er så vondt at jeg bare må snu meg, og når man da holder på slik en hel uke mer eller mindre blir man sliten :(

Men jeg skal ikke klage og det gjør jeg egentlig ikke heller, jeg bare påpeker at det ikke trenger å bli verre ;)

Hyttetur= ingen sminke :D

Nå har vi gått inn i nok en ny uke, og jeg føler at tiden flyr fra meg.
Denne uken er det siste rest av babyrommet som står for tur, målet er å få malt ferdig siste strøket før helgen, for til helgen drar vi over til sverige for å kjøpe barnevognen :D
Tidlig ute, ja vi (les: jeg) vet det, men med mitt bekken og det at jeg jobber minimum hver 3. helg og vi har barna hans hver 2. uke gjør at vi må dra for å ordne vognen når muligheten byr seg, og det var nå :D

Mannen og jentungen badet til og med 2. April, galskap spør du meg men tøft gjort..

I dag har jeg og barna vært ute hos min mor imens mann og lillebror har jobbet i kjelleren, den må også være ferdig til lillebaby kommer i August, og det gjenstår MYE jobb enda, så da må guttene jobbe hver gang muligheten byr seg.
Jeg og barna har gått tur med Asti, hunden vår og min mor og mine søsken, en god tur på halvannen time, deilig for kroppen men jeg vil nok kjenne det til natten tenker jeg.

I morgen er det ny jordmor time, gleder meg til å se hva symfyse målet mitt ligger på nå :D










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen et spor etter deg.